Jäsentietojen muutokset

PÄIVITÄ JÄSENTIETOSI SAMOLLE!

  • Onko osoitteesi muuttunut?

  • Eikö SAMOn jäsentiedote löydä perille?
  • Vaihdoitko koulutusohjelmaa?
  • Onko sukunimesi vaihtunut?
  • Mikäli henkilö- tai osoitetietoihisi on tullut muutoksia, päivitä ne SAMOlle lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: samo[at]seamk.fi


Laita viestiin seuraavat tiedot:

  • etunimi
  • sukunimi
  • osoite (uusi ja vanha)
  • sähköpostiosoite
  • puhelinnumero
  • koulutusohjelma
  • haluatko SAMOn jäsentiedotteen (lähetetään spostitse n. 2 kertaa / kk)


Onko sukunimesi vaihtunut?

  • Tilaa uusi kortti nettilomakkeella. Valitse Jäsenyys-tuotevalikosta "Uusi opiskelijakortti kadonneen tilalle".
    • Tarvitset tilauksen tekemiseen passikuva-tyyppisen kasvokuvan jpg-muodossa sekä verkkopankkitunnukset.

Vaihdatko koulua?

  • Mikäli vaihdat SeAMKista toiseen ammattikorkeakouluun tai yliopistoon, et voi enää olla SAMOn jäsen vaan sinun täytyy liittyä uuden oppilaitoksesi opiskelijakuntaan/ylioppilaskuntaan, jossa sinulle tilataan uusi opiskelijakortti.